ח"כ אורי מקלב: "מדברים על שיוויון וצמצום פערים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אורי מקלב: "מדברים על שיוויון וצמצום פערים"

ח"כ אורי מקלב ב'מהדורה המרכזית': "הרשות לפיתוח הציבור החרדי מתכללת את כל הנושאים הרלוונטיים. זה התגבש בממשלה הקודמת, ליברמן פעל לרסק את זה. אני לא בא להתחרות בשרה. הסמכות שלי בתחבורה הציבורית בדגש על הציבור החרדי, אעזור לכולם"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב לאבי מימרן, הפרשן יעקב ריבלין ועוה"ד אבי בלום ב"מהדורה המרכזית": "זה שיחזור של מה שהיה לפני שנה וחצי. הרשות לפיתוח הציבור החרדי מתכללת את כל הנושאים הרלוונטיים. זה התגבש בממשלה הקודמת, ליברמן פעל לרסק את זה אבל ב'יש עתיד' פעלו לשמר".

"ידוע שתפקיד סגן שר הוא ריק לפעמים, אבל יש לנו הוראה לא לקחת שרים. אבל יש סעיף שבא לחזק את התחבורה הציבורית בציבור החרדי ואני מקווה שזה יעבוד. אני לא בא להתחרות בשרה. הסמכות שלי בתחבורה הציבורית בדגש על הציבור החרדי. אנחנו אמנם צרכנים גדולים אבל זה ישליך על כל הציבורים האחרים בישראל" ציין סגן השר המיועד.

לגבי האתגרים בהסכמים הקואליציוניים, מול אגודת ישראל: "יש נוסח מוסכם, והנה הגענו להסכמות. הפער בין מה שזה נראה בשטח לבין מה שקורה רחוק מאוד. הייתי מעורב בשידוכים בחיי וראיתי שלפעמים יש חילוקי דעות קשים, בסוף הכל מסתדר לחיים מאושרים. אנחנו רוצים שיהיה טוב לציבור החרדי, ולא היה הסכם כזה מקווה שניישם אותו".

"אנחנו לא נמצאים במצב של "תפסת מרובה". היום זה היה בהסכמות, בעבר זה היה בסוג של מחטף. שאתה מדבר על שיוויון, צמצום פערים ואפליה מתקנת, זה דברים של חיי היומיום, לא מרגיש שדרשנו דרישות מוגזמות". לגבי המחלוקות עם אגודת ישראל בסוגית התקשורת הכשרה אמר מקלב: "בחקיקה שניה ושלישית נגיע להסכמים בנושא הקומה הכשרה וועדת הרבנים. נגיע לדעה אחת יש הסכמה לבטל את חוק הנדל"

 

לראיון המלא



0 תגובות